Урядова «гаряча лінія»
Урядова «гаряча лінія» – механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки.
Звернення приймаються фахівцями Урядового контактного центру за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку і надсилаються органам виконавчої влади відповідно до компетенції, Секретаріату Кабінету Міністрів для вирішення порушених у них питань по суті, надання відповідних роз’яснень.
Урядова «гаряча лінія» 1545 працює цілодобово
Дзвінки на урядову «гарячу лінію» 1545 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, VodafoneУкраїна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»
+38 (044) 284-19-15 (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку).
Громадяни також мають можливість подати електронне звернення до органів виконавчої влади через веб-сайт Урядового контактного центру: www.ukc.gov.ua
Працює «гаряча лінія» для підприємців
0-800-503-045.
(Режим роботи: у робочі дні з 9:00 до 18:00, у п’ятницю до 16:45. У вихідні, святкові дні та у неробочий час дзвінки на «гарячу лінію» для підприємців за бажанням заявника переадресовуються на урядову «гарячу лінію»).