Державне підприємство "Держреєстри України"

ВІРИМО У ЗСУ! ВІРИМО У ПЕРЕМОГУ!

!!! З 14.11.2023 розпочинається навчання роботи з новою версією Реєстру складських документів на зерно для подальшого тестування. Прохання користувачам зареєструватися https://forms.gle/nBvDvGHvM9v1n6777 та підключитися до інформаційного каналу https://t.me/+9wabpZKi2-VmMTI6.

!!! Повідомляємо, що Держпродспоживслужбою створено та забезпечено функціонування телеграм-каналу «Захист прав споживачів» (посилання: https://t.me/zahust_prav). На каналі оприлюднюються актуальні новини, інфографіка, відео- і фотоматеріали у сферах захисту прав споживачів, торгівлі, товарознавства. 

Вас вітає ДП "Держреєстри України"!

Для навігації по сайту використовуйте панель навігації зліва. 

Нагадуємо, у разі коли ви не можете з якихось причин додзвонитись за потрібним вам номером телефону - використовуйте зв’язок електронною поштою. Всі електронні повідомлення будуть прочитані та опрацьовані. Електронні адреси та телефони відділів ДП зазначені на сторінці Контакти.


Для отримання офіційної відповіді, відправляйте листи з електронним підписом на адресу info@dru.com.ua. Відповіді надаються виключно на запити, що містять електронний підпис відправника. 


    7 листопада 2018 року набув чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги». Згідно цього Закону, електронний підпис за статусом прирівнюється до власноручного підпису або печатки. В Україні електронний підпис має юридичну силу з 2003 року. Електронний документ, підписаний електронним підписом, має таку ж юридичну силу, як паперовий документ з підписом уповноваженої особи та печаткою. Обмін електронними документами може здійснюється звичайними засобами електронної пошти.

  Щоб отримати електронний підпис, зверніться до кваліфікованого надавача довірчих послуг. Перелік надавачів послуг знаходиться за посиланням https://czo.gov.ua/ca-registry. Інформаційно-довідковий департамент Державної податкової служби, Міністерство внутрішніх справ України та ПриватБанк надають електронний підпис безкоштовно. Вартість створення електронного підпису в інших надавачів близько 200 грн.  

    Процедура накладання електронного підпису також є безкоштовною та може здійснюватися у веб-сайті додатку Дія - https://sign.diia.gov.ua/.

    Перевірка електронного підпису може здійснюватися на веб-сайті  Центрального засвідчувального органу України - https://czo.gov.ua/verify


NEW! Законом України «Про публічні електронні реєстри» впроваджено програмну платформу для розгортання та супроводження державних електронних реєстрів. Платформу запроваджено з метою утворення єдиної інтероперабельної системи публічних електронних реєстрів, визначення уніфікованої інституціональної структури функціонування публічних електронних реєстрів та єдиних вимог до їх створення, ведення, взаємодії, адміністрування, модернізації, реорганізації та ліквідації, а також до створення реєстрової інформації та її використання у інших інформаційних системах, при здійсненні дозвільної та іншої управлінської діяльності, наданні адміністративних послуг. 

Міністерством аграрної політики та продовольства України та Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів забезпечено розробку нового програмного забезпечення інформаційно-комунікаційної системи «Основний реєстр складських документів на зерно та зерна, прийнятого на зберігання, і реєстр зернового складу» (далі – Реєстр), який функціонує на єдиний платформі для розгортання та супроводження державних електронних реєстрів України. 

30 жовтня 2023 року завершено випробування программного забезпечення Реєстру та розпочинається етап його тестування з залученням елеваторів України. 

На етапі тестування, елеваторам буде надано доступ до тестового середовища Реєстру для відпрацювання технології роботи зі складськими документами, включаючи тестування api-інтерфейсу для завантаження інформації в Реєстр. 

Для роботи з Реєстром використовується електронний підпис керівника (для надання доступу працівникам) та електронні підписи працівників (для роботи з складськими документами). Для початку ознайомлення з функціоналом Реєстру та отримання інструкцій та консультацій по технології його роботи пропонуємо всім елеваторам визначити відповідальних фахівців та в термін до 10.11.2023 заповнити google-форму з контактною інформацією цих фахівців за посиланням https://forms.gle/nBvDvGHvM9v1n6777 та доручити відповідальним підключитися до telegram-каналу «Реєстр складських документів на зерно» за посиланням: https://t.me/+9wabpZKi2-VmMTI6 

Увага! Державне підприємство «Державний центр сертифікації і експертизи сільськогосподарської продукції» запрошує на навчання!

Уповноваженими працівниками Підприємства здійснюється професійне навчання у формі теоретичних та практичних занять відповідно до обраної вами програми за наступними напрямками:

За результатами проходження навчання ви отримаєте комплексні знання щодо специфіки роботи в cільськогосподарській галузі та лабораторіях, що буде підтверджено відповідним іменним посвідченням. Зазначаємо, що програма навчання розробляється з урахуванням персональних потреб замовника. За більш детальною інформацією  щодо вищезгаданих напрямків навчання звертайтеся за номером телефону 044-233-74-03, 063-898-32-12.

Із пропозиціями щодо навчання з інших напрямків просимо направляти лист із описом напрямку та орієнтовними темами на електронну адресу dp_center@ukr.net .